script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 4 juni 2012

Vissa mornar....

Skulle jag bara vilja slita upp dörren och skrika "Ungar skänkeeeeees!" På riktigt!
Är det bara här det är fullständig K A O S ibland? Ena ungen är allmänt sur över precis allt. Den andra vägrar ta sin medicin som han alltid annars tar utan problem. Tack och lov höll sig den tredje ungen nöjd!
Efter en sån här morgon vill jag bara gräva ner mig, alternativt lägga mig och dra täcket över huvudet. Tror det senare alternativet passar bäst just nu...

Men seriöst. Är det alltid lugn och ro hemma hos er på morgonen? Alla barn gör det dom ska och utan tjafs? Va va va?!?!

Malin

5 kommentarer:

  1. Här tar allt sååååå mkt längre tid än vad det borde göra. Sexåringar är typiska alfons " jag ska baaaara"..

    SvaraRadera
  2. Jaa här e det frid o fröjd o jag står o bakar i mitt blommiga förkläde bla bla bla.....här är det oxå kaos vissa mornar, det ska bråkas om allt, fula kläder, störiga småsyskon, vägra borsta tänderna mm så nää Malin, det är nog så hos alla vissa mornar :))!

    SvaraRadera
  3. Nej. Absoulut inte. Alls. Nej!!

    SvaraRadera
  4. Å här glöms gympakläder, frukter å allt möjligt.. En Ska gå till skolan helst i kort byxdress fast det regnar å är snorkallt, den andra tar gärna på sig för mycket kläder å gärna lager på lager fast åt fel håll om ni förstår.. Å frukostar som ej äts upp osv osv!! Men nu är det ju så att jag missar allt detta nästan varje dag eftersom jag åker hemifrån kl 5.20.. Så även de mest kaotiska mornarna här är rätt underbara för mig!! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att höra hörrni :)
      Liiite avis på dig Kicki. Inte 5.20 dock, men det andra :)

      Radera