script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

torsdag 1 november 2012

Man får göra det bästa av det...

När det inte blir som man tänkt från början!
Skulle ha tränat med Hannah och Vickan idag, men pga olika orsaker kunde jag inte gå hemifrån. Ett litet psykbryt fick jag då. Det skulle varit mitt andra pass och nya övningar skulle gås igenom.
Meeen, eftersom duktiga Hannah knåpat ihop ett schema med namnen på övningarna o c h ritat avancerade streckgubbar, så kunde jag youtuba (nytt ord?) mig fram till hur dom skulle utföras.
Så, med Melvin som tränings coach körde jag överkropp själv här hemma. Tror jag lyckades bra.
En iskall promenad klarades också av med dom två minsta och en gigantisk Nalle Puh som sällskap.



Plankan var inte lika jobbig idag, och det måste ha varit för att Melvin körde sin alldeles egna planka bredvid, och gav mig tips på hur man orkar göra nio armhävningar. Han är bäst den där ungen!

Annars så har dagen mest bara varit helt bläää!
Det var inte riktigt såhär jag hade tänkt att vår fyraårs dag skulle se ut...
Meeen om ett år har vi ju femårs dag så då kanske vi kan fira den?! (Ja jag är lite bitter).

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar