script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 19 november 2012

Stolt!

Det första utvecklingssamtalet med Melvin har idag avklarats.
Jag kommer ihåg när jag var liten och man hade sånt. Jag h a t a d e verkligen det!
Dels höra vad läraren tyckte om mig, men framförallt att berätta vad man tyckte att man själv var bra på. Mitt svar blev oftast inget...
Det där med självförtroende och självkänsla har aldrig varit min grej!
Som tur är har vi lyckats pränta in i Melvins huvud hur bra han är.
När han fick frågan om vad han var bra på, rabblade han upp både det ena och det andra. Fröken kunde inte göra annat än att hålla med.
Att vi skulle vara stolta över vår fina pojke var hennes sista ord, och oj så stolta vi är över den ungen!



Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar