script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 19 november 2012

Ny vecka!

Nya f r i s k a tag! (Åh snälla låt oss alla vara friska en vecka eller två nu!!)
Melvin är i skolan. Milo är, efter två veckor hemma, äntligen hos dagmamman och Ija sover skönt ute i vagnen.
Jag har ätit frukost i lugn och ro och mitt kaffe är fortfarande varmt!




Efter en veckas isolering kom igår dom bästa hit. Man blir ju lite som en ny människa. Faktiskt. Umgås! Det är bra grejer det.
Umgås är inget jag kommer göra alltför mycket med min kille den här veckan. Typ inget alls faktiskt. Men oj så kul det ska bli. Ändå.

Det har kommit några kommentarer som jag skulle publicera, men Blogger valde istället att avvisa dom?! Tack till er som saknat mig. Jag har läst och det värmer!

Ni märker att jag mest babblar på om allt och inget va? Det blir lätt så när man tar ofrivillig blogg-paus. Det liksom väller över tillslut!
Och på tal om att välla över så vill jag inget hellre än att min hals ska ge sig så jag kan börja träna igen. Det gör ont (en stund) på natten men inget på dan...
(Sååå jävla dåligt, jag vet, men faktiskt är det så!) Bryt ut eller försvinn! Okeeeej?

Bilder vill ni ha och bilder ska få, på dom där som är det vackraste jag gjort!









Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar