script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

söndag 11 november 2012

Utvilad!

Nja, men jag har i alla fall sovit betydligt mer än jag brukar. Första natten var kroppen inställd på Ija-tid, dvs vakna en gång/timmen.
Men andra natten sov jag bättre.
Den lilla skitungen himself har sovit gott hos mormor och endast vaknat runt 23 och 4, dvs t v å ynka gånger/natt!
Hoppas innerligt att han fortsätter så nu.

Milo har haft det alla tiders hos moster och Bibam. Tyvärr verkar det dock som att han är allergisk mot pälsdjur och astman är jobbig som tusan nu.
Blir att ringa läkaren för ett nytt pricktest. Det som gjordes när han var ett år visade inte på några allergier alls, men dom säger samtidigt att man inte kan lita på det helt förrän barnet fyllt två...

Med största sannolikhet kommer det bli ett besök på VC i morgon med den största ungen.
Han kom hem från pappaveckan med typiska symtom för scharlakansfeber. Han hade det när han var tre år och han ser precis likadan ut nu.
Jag bara hatar alla dessa barnsjukdomar!




Nytt träningschema har jag fått idag också, och jag ser fram emot morgondagens träningspass!

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar