script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

söndag 24 februari 2013

Att bli galen!

Just nu är det inte så svårt att bli just det på ungarna. Alla tre ska låta så mycket som möjligt h e l a tiden. Man måste liksom skrika själv för att överrösta och få någon slags respons. Trotsiga till förbannelse är dom också. Eller mest Milo. Melvin är bara allmänt sur och tvär, och ingenting är bra.
Lite tröttsamt!

Idag är det dop för Siri. Daniel jobbar, och hur jag ska få ordning på mig själv och ungarna, ge mat och försöka få dom att sova innan klockan 13 vet jag inte.

Idag blir det även leverans av två skönheter



Jag har inga stora förhoppningar om att dom får vara ifred i soffan speciellt länge...
Mattan hade suttit fint också. Vet bara inte var jag skulle ha den



(Bild snodd från Google)

Tänk den dagen vi köper ett hus!
Hur ska man kunna välja bland all snygg inredning?
Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar