script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

söndag 24 februari 2013

Snart är det dags för verkligheten!

Fint dop idag för sötaste Siri, och tack gode Gud för att det fanns en liten lekhörna med traktorer och bilar i kyrkan! Dopet hade inte ens börjat förrän Milo var uttråkad, trots mutor i form av en tablettask. På en söndag! (Där kan ni slå bakut och prata om hur hemsk jag är som ger socker till mitt barn på en söndag)

Jag har nu ägnat en bra stund till att skriva placerings schema till ungarna. Herregud!
Sist jag höll på med det var väl Melvin sisådär tre år eller något!
Vilket jävla pussel det är. Jag pluggar ju som bekant, och nästa måndag börjar praktiken, och då säger vi hej till vardagen på riktigt. Ska bli spännande att se hur det kommer funka. 9-14 har ju liksom varit standard för lämning och hämtning i många år nu. Jaja, ungarna lär ju fixa det galant, men det där mammahjärtat, som egentligen skulle vilja ha kidsen hemma tills dom blir 23 värker det lite i...
Meenatte, That's life!

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar