script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

tisdag 12 februari 2013

Projekt!

Jag har i en hel evighet velat göra en fotovägg. Men eftersom vi inte tänkt bo här hela livet, har jag tyckt att det är bättre att vänta. Men nu vill jag inte vänta längre, så nu ska här framkallas.
Självklart ska det va bilder på barnen och oss, men jag kan inte bestämma mig för om jag vill ha korten i svartvitt eller inte. Är det för mycket färg kan det bli grötigt, men blir det tråkigt med bara svartvitt? Det här med ramar är ju ett eget litet projekt. Jag vill ha både svarta och vita ramar. Enkla stilrena som dom här tex



Men även ett par av denna variant, där dom där riktiga guldkorn(t)en ska få sitta i



Har bara sett dom i svart utförande så jag får väl spraya några vita.
Bland alla kort ska även denna egenhändigt tillverkade QR kod sitta



Vad det står? For me to know and for you to find out!
Det kommer bli såå snyggt bara jag bestämma mig ang färg eller inte!
Ska göra varsin till barnens rum också, där bla deras personligheter står.

Läget på barnen tänker jag inte ens nämna. Sånt är livsfarligt.
Det är lika farligt som att säga att ungen sovit hela natten, man får liksom äta upp det natten därpå!
På tal om natt så kröp Milo upp bredvid mig klockan 3.30 i morse. Det har a l d r i g hänt förut.
Hade han lagt sig och somnat om hade det väl inte varit några problem, men han vägrar ju sova i vår säng. Han klappade mig lite på kinden och bad att få titta på Blixten McQueen. Eh nae va?!
Det krävdes en del övertalning, men till slut gick han med på att Daniel följde med in och sov bredvid. På golvet, i hans puff...
Hoppas det var en engångsföreteelse. Det räcker med att en unge är vaken på nätterna.

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar