script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

lördag 16 februari 2013

Jag vill ligga med mitt sovrumsfönster!

Vi tog oss en liten tripp på förmiddagen.
Jag gjorde världens fynd!
Jag har letat som en idiot efter dessa lampor, och plötsligt bara fanns dom där



Så jävla snyggt!
En i sovrummet och en i tv rummet blir det! Känner jag mig själv rätt hänger det inom en snar framtid en eller två i köket också.
Daniel förstår verkligen inte hur jag kan gå igång på en bygglampa.
En bygglampa, två vita orkidéer och en hand från Hay= jag vill ligga med mitt sovrumsfönster!
Han förstod inte det heller...

Malin

2 kommentarer:

  1. Så snyggt! Du verkar vara jätteduktig på ordning, vart får du inspiration ifrån? Jag tröttnar väldigt snabbt på en stil, och köpa nya saker hela tiden har jag inte råd med. Har du några bra tips?
    Du är grym!
    //Stella

    SvaraRadera
  2. Och jag menar givetvis inredning ;-)

    SvaraRadera