script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 27 februari 2013

Det rullar på...

Jag lämnar barnen. Går hem och pluggar. Hämtar barnen, lagar mat, leker, lägger barn. Typ så.
Det händer liksom inte så mycket spännande.
Plugget flyter i alla fall på bra, och jag som hade förväntat mig kompletteringar fick minsann ett VG på min första inlämningsuppgift!
Den andra är precis inskickad och den tredje och sista ska göras i samband med praktiken som börjar nästa vecka. Sen har jag ju såklart allt det andra kvar också...
Men det är roligt när det flyter på, och snart har halva tiden gått!
Är redan nervös över slutprovet. Alltså, riktigt nervös.

Nu lite lunch, sen mer plugg innan korvarna ska hämtas hem.
Idag skiner solen och det är ju helt fantastiskt skönt ute!

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar