script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

torsdag 19 maj 2011

Jobbigt!

Just nu är allt sådär jobbigt som det kan va ibland. Jag är svintrött och vill gå och lägga mig, men jag orkar inte gå och tvätta mig och borsta tänderna. Det är jobbigt!
I stället sitter jag här i soffan och tittar på en asdålig film. Jag skulle ju kunna byta kanal, men Milo har haft TV-dosan och jag orkar inte resa röven och leta.
Det är jobbigt.
Min svanskota gör ont efter för mycket bil åkande idag. Jag skulle ju kunna lägga mig i soffan, men jag har precis smort in tatueringen, vilket innebär att jag bara kan ligga på sidan, vilket i sin tur innebär att jag måste förflytta mig till andra delen av soffan om jag ska se den asdåliga filmen och slippa glo in i väggen.
Det är jobbigt!
Jag börjar bli kissnödig också, så jag borde ju resa röven ur soffan och kissa, tvätta mig, borsta tänderna, leta efter TV-dosan så jag kan stänga av TV:n och gå och lägga mig. För går jag inte och kissar kommer jag ju till slut kissa på mig. Då måste jag tvätta soffan.
Det är JÄVLIGT jobbigt!

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar