script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 23 maj 2011

Liiite gladare kanske

Familjen har nog allt varit lite gladare under kvällen. Fast det är något som stör den lilla korven. Han är inte alls den glada och nöjda bäbisen han brukar vara. Dessutom är han ju snorig igen, men det är liksom inget konstigt alls. Han har hittills varit mer förkyld än oförkyld under sitt liv.

Melvin då? Jo men han har nog varit både glad och sur. Det liksom tänder till på två röda och så är han vrål-förbannad. Typ tonåring.

Jag är fortfarande jävligt sur över mina bilder och filmer, men om 1-2 veckor dimper det ner en ny mobil.
Då kanske jag blir glad.
Jag är lite sur på D också. Han är ute och springer nu och det vill jag också. Men imorgon är det fan min tur!
Då ska jag skena skiten ur mig själv!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar