script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 4 maj 2011

Pank!

Det är maj nu. Tänkte bara om någon missat det?

Det lär inte bli så mycket vettigt gjort här i dag känner jag. I em åker Melvin till pappi, så han får bestämma hur dagen ska spenderas. 13.30 blir det fullt hus här och då lär han bli nöjd. Mammor, bäsisar och syskon. Ni förstår va?
Effektiva jag har gjort en ananaspaj på morgonen. Egentligen skulle man baka varje morgon bara för att det luktar så mumsigt. Kanske skulle börja med det. Tänk kanelbulle doft...eller pepparkakor...


Melvin har aldrig sovit så skönt i hela sitt liv som han gjort i natt



Kanske skulle lägga den lilla bök-korven på soffan i natt och se om han också sover?!


Tack Cissi om tipset på filtar. Och lite mindre tack för att du tipsade om  
som kommer få mig ruinerad. Bra för dom, mindre bra för mig.


1 kommentar:

  1. Haha :) Jag vet, väldigt mycket fint där alltså! Vi kanske kan beställa ihop så delar vi på frakten? ;) Kramar

    SvaraRadera