script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 23 maj 2011

Tjuriga barn, trasig mobil och jävlig ond svanskota!

Milo tjuter hela tiden. Melvin är tjurig hela tiden. Min mobil med massa kort och filmer är trasig och bortom räddning. Jag har sjukt ont i svanskotan. Daniel är fortfarande ett invalido och kommer vara det ytterligare tre månader. Men vädret är ju fint så varför klaga?!

Jag hade tänkt visa er hur otroligt cool och modig unge jag har som körde gocart helt själv igår, men min mobil ni vet... En liten film hade jag också.
Jävla skit! Jag tänker också vara tjurig nu. Då passar jag in i den övriga familjen.
Jag tänker vara tjurig ända till klockan blir 14!

Såhär kunde Melvin sitta i evigheter och leka. Milo tyckte det var roligt i 3 minuter.

 Jag vet inte vad jag ska säga riktigt...


 Milos fina sommarben


Eftersom Milo ammar typ 1 gång/ dygn så är han extremt tuttig. Nappen går bra ett par minuter.

Dom kan vara glada också.





2 kommentarer:

  1. Herreguuu så söta de är!! =)
    / Kicki

    SvaraRadera
  2. Aaaa. I alla fall när dom inte tjuter ;)

    SvaraRadera