script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

tisdag 6 mars 2012

Dom vill bara ge mig lite semester väl?!

Idag avlöser dom varandra i att vara jävliga. Minibarnet kan såklart inte vara så jävlig. Men just idag väljer han att vägra sova förutom i min famn.
Mellanbarnet däremot är lite av en expert på området och vet precis hur han ska göra för att få sin mamma galen.
Stora barnet är expert på att reta upp mellanbarnet och vips, så är det igång. Om och om igen!
På bilden sitter han helt lugn och oskyldig och bakar kaka. Sekunden efter förvandlas han till det där lilla monstret som klättrar upp på köksbordet och river i blommorna.
Meeen dom försöker nog bara vara snälla och ge den gamla mamman lite semester. Att det förmodligen blir på psyket är inget dom reflekterar så mycket över!!

1 kommentar:

  1. Hahaha åh vad jag är glad att jag hittat din blogg. Du skriver SÅ roligt och dina barn är ju underbara. Det jag gillar mest är nog att man märker hur mycket du älskar dina barn, även att du inte skriver det rent ut om du förstår hur jag menar?
    Jag är inne här flera ggr om dagen. Jag är fast helt enkelt!

    SvaraRadera