script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

torsdag 1 mars 2012

Lite av varje

Morgonen såg ut ungefär som den brukar göra numera. Lite kaos sådär. Dom stora har varit lediga så jag hade iaf ingen tidig tid att passa.
Lillasyster kom hit och agerade barnvakt till dom stora. Den lilla och jag begav oss till BVC för att träffa dom som fått barn i januari. Vi har inte varit med på föräldrautbildningen så därför hade jag ingen aning om vilka som skulle va där. Det visade sig vara många trevliga människor och vissa kändes det som man klickade med.

Väl hemma möttes jag av en lite svettig lillasyster som undrade hur jag fick ihop vardagen. Hon var snäll och diskade den sista disken, och under tiden hann Milo både klättra upp i Julians säng och på tv-bänken.

Har haft en missnöjd Julian ikväll. Det är artonmiljarder grader varmt här hemma, så problemet var nog det. Nu ligger han i min famn i bara blöja och är nöjd.
Mitt i allt har jag hunnit klippa mig också. Det är ju fantastiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar