script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 28 mars 2012

Gram. Kilo. Cm. Kilometer.

Har varit på BVC med mina småttingar idag. Milo väger nu 12.2 kg och är 86 cm lång. Milo fick en spruta i armen och inte ett pip sa han. Duuuktig!

Julian väger 5.5 kg och är 58.5 cm.
Den stora ungen ska på sitt sista BVC besök i april. (och där kom ångesten igen över att han faktiskt är alldeles stor och ska börja skolan i höst. Wääää)

Och på tal om vikt så ställde jag mig på vågen igår för första gången sen Little Froggie kom. (tror jag. Har jag gjort det innan har jag glömt vad jag vägde)
55 kg visade den på så tre kilo till ska väl bort. Tror jag vägde 53 vid invägningen hos barnmorskan när jag var i v.12, så ett kilo mer än innan ska jag nog satsa på.
Har inte kunnat samla kilometer ännu idag, men ikväll ska jag testa på en ny liten runda som borde ligga runt milen.
Hepp hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar