script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

tisdag 27 mars 2012

Jo jag sa...

I något gammalt inlägg, att när ungen är ute och kroppen tillåter, så ska jag också bli sådär jobbig som tjatar om träning hela tiden.
Nu är ungen ute och kroppen tillåter nästan allt, så ska jag börja nu då?
Jag är ju med i den lilla tävlingen som jumpingjempa.blogspot.com har, där "priset" är en snygg kropp och ett välmående. Självklart har jag glömt dragit igång runkeeper när jag varit ute andra gånger, men idag kom jag ihåg det. Tiden stämmer inte riktigt. Dra bort ca 7 minuter på den sammanlagda tiden. Möter man någon man känner måste man ju herregud prata, även att man är mitt uppe i livsviktig träning.
Så 7.21km på 60 min blev det. Läste att man går ca 6 km/timmen (har ingen aning om det stämmer) i snabbt tempo så då måste jag ju i alla fall få godkänt vad gäller mitt tempo?!
Känns inte som jag kan gå snabbare med mina mini-ben, då övergår det till joggning. Ett jämnt tempo har jag haft också ser ni va? Ja jag är nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar