script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

tisdag 20 mars 2012

Snor!

Mellanbarnet drog i natt på sig en förkylning. Varför kommer det bara pang på med honom? Inga indikationer alls på att han ska bli förkyld, sen bara kommer allt på en gång.
Alla kiddon hemma idag med andra ord.
Vickan och Milla har varit här. Milla och jag ses inte så ofta tyvärr, men när vi väl gör det är allt precis som vanligt. Inga konstigheter alls och vi pratar om allt. Ni skulle bara veta...
Jag gillar sånt, när det kan gå lång tid mellan gångerna man ses, men när man sen gör det så känns det som igår.
Sen gillar jag såklart vännerna man hörs och ses med ofta också. Som med Vickan. Har vi inte hörts under dagen så är det typ rikslarm och efterlysning som gäller!
En kväll med tjejerna är vad jag behöver. Ja det är det ta mig tusan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar