script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 26 mars 2012

Långdraget!

I onsdags ( eller var det i torsdags? Aja skit samma) så välte det lilla monstret en ganska så tung pall över min fot.
Draaaa åt helvete så ont det gjorde!
Sen dess har jag haft precis svin ont. Där tårna börjar är jag helt blå/lila/gul.
Jag skulle kunna visa ett kort på eländet. Men hela kroppen skriker NEJ! och det kommer lite kräks i munnen bara jag tänker på att visa min fot här på bloggen. Fötter är ju ett big no no för mig som ni vet.
I alla fall så börjar jag undra om det var något som gick sönder vid pall-attacken, för att ha skor på sig är fortfarande riktigt plågsamt nästan en vecka senare. Det räcker med att gå inne, utan skor.
Jää jää det är väl bara att härda ut ett tag till. Jomeeenvisst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar