script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

torsdag 17 januari 2013

Dansa. Pausa. Dansa. Pausa.

Milo har ju en förkärlek till Gangnam Style, och ikväll har han tvingat både mig och Ija att dansa med honom. Han har liiiite mer energi än mig så jag blev riktigt varm där ett tag. När jag säger att jag måste vila så hinner jag knappt slå ner röven förrän han säger -" Så mamma, dansa nu!" Ija skrattar så han kiknar...
På tal om dans så väntar jag på att Melvin ska ringa. Han har nämligen varit på sin första streetdance lektion. Han brukar ju köra sin variant av breakdance här hemma, så när jag fick se att det fanns en streetdance grupp så frågade jag om han ville testa.
Jag tror inte att han känner någon alls där, så han är jävligt modig som vågar testa! Hoppas han gillar't.




Jag sitter även och väntar på att Milo ska somna så jag kan hoppa in i duschen. Annars brukar jag passa på medan dom leker och ha dörren öppen så jag hör dom, men nu går ju inte det eftersom den lilla ungen envisas med att klättra upp i soffan hela tiden.
Låter som att det dröjer ett tag innan Milo somnar, för nu ligger han därinne och säger -"siiin Ninno ääääär!"
Han kom med nagellack förut och skulle ha sina naglar målade. Dock hade han lite svårt att bestämma vilken färg han skulle ha, men nöjd blev han.




Cute!

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar