script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

lördag 19 januari 2013

Det är ju ingen risk att vi går o nöter på varann i alla fall!

Igår kväll kom pappan hem från Deutschlandet, där han spenderat 5 dagar.
På måndag kväll åker han till Frankrike i 9 (nio, nine, neuf, neun) dagar. I värsta fall! Förhoppningsvis "bara" i 8. Blir det 9 så missar han Ijas födelsedag... Ganska träligt kan jag känna.
Hela december har bestått av jobb dygnet runt. Vi har vissa dagar avlöst varandra i dörren.
Januari fortsätter i samma spår!
Jaja vi hinner ju inte tröttna på varandra i alla fall!

Ikväll är det min tur att gå hemifrån. Helt själv utan kids eller kille. Party med bästa flickor. Dock ett och annat bortfall pga det där vidriga kräket som härjar!
Jag laddar upp nu.



Kanske inte på det mest optimala sättet dock eftersom jag blev ganska sömnig...

Ha en bra lördag! Det ska jag!

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar