script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 14 januari 2013

Jag blir faktiskt lite nervös...

Jag ska ju läsa en liten kurs i Barn och Ungdomssjukvård framöver, och jag undrar lite hur det ska gå?! Det var ju inte igår jag pluggade precis! Meeeenatteeee jag hoppas och tror att jag fixar det. Det är ju verkligen ett ämne jag är intresserad av och vill jobba med. Tänk att det skulle ta så många år innan jag fick fingrarna ur!?

Den här veckan är jag och småttingarna ensamma hemma.
Förhoppningsvis flyter den på bra och vips så är det fredag och klockan är 11. Hjälp!
Sen är det lördag kväll och då ska jag släppa allt som snurrar i huvudet och bara umgås flickorna. Can't wait!

Nehe! Dags att ta tag i såntdär vardagströööök!

En liten bild på dom där som är det finaste jag vet kan jag ju faktiskt ge er



Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar