script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

tisdag 1 januari 2013

2013

Nytt år. Nya möjligheter.
Jag brukar ju slänga upp en liten årskrönika med bilder och text som en sammanfattning på det gångna året. Det kommer. Så småningom...
Det är ju tur att jag har bloggen, för 2012 gick så satans snabbt så jag vet inte riktigt vad som har hänt!
Självklart var ju det absolut största och bästa när Julian kom till oss. Fisungen som hunnit bli 11 månader. Galet!




Det nya året firades in tillsammans med dom allra bästa.
Tyvärr var inte Melvin med oss, men vi pratade såklart med varann i telefonen.
Eftersom vår systemkamera gick och brände sig så har jag bara några dåliga kort från mobilen, men jag ska tigga lite kort från dom som var duktiga och fotade!

I morgon ska stygnen på Milo tas bort. Jag bävar redan!

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar