script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 10 juni 2013

Back on track!

I fredags när jag vaknade kände jag mig inte alls pigg. Febrig, ont i kroppen och allmänt risig.
Bara att ringa jobbet och sjukanmäla sig.
Under dagen kände jag mig dock mycket bättre, så vi bestämde oss för att åka ut till stugan över helgen.
Klockan 5 på lördagsmorgonen vaknade jag och mådde allt annat än bra. Min tur att få magsjuka!
Trots att stugan känns som hemma, så ville jag inget annat än hem till min egna säng, så klockan 7 satt Daniel och jag i bilen påväg hem. Daniel släppte bara av mig och åkte sen tillbaka.
Lördagen spenderades i soffan, eftersom jag dom få stunder var vaken höll på att dö av tristess och bytte kanal på tv:n en gång i minuten, mest sovandes och kräkandes.
Kul lördag liksom!

Ungarna och Daniel kom hem på dagen i går, och man är inte så katig när man endast fått i sig ett smörgåsrån och druckit ett glas saft på ett och ett halvt dygn.

Melvin blev kvar hos sin pappa en dag extra. Vore ju kalas om han fick skiten lagom till skolavslutningen på fredag...

Lördagens sovande gjorde att jag hade lite svårt att somna igår. Men med P3:s dokumentär i öronen gick det ingen nöd på mig, och efter klockan 1 somnade jag.

Ungarna som i vanlig ordning somnade vid 18.30 igår vaknade inte förrän 6.50 (ja dom är galet bra).
Lellamys i min säng, och nu är vi redo för en dag med dagmamma, plugg och jobb!



- Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar