script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

tisdag 18 juni 2013

Surt!

Sitter i soffan och svettas. Varmt som satan på jobbet. Varmt som satan påväg hem från jobbet eftersom kedjan på cykelfan hoppade av efter 50 meter. Gå hem!
Här inne är det ju också som en bastu. Persiennerna vi blev lovade för över en månad sen har jag inte sett röken av.

Läste att Åhléns ska lägga ner. Hur tänker man då? Hur kan inte den affären vara lönsam?
Jag köper ofta saker där och tycker det är riktigt surt! Dom har ju typ allt?!


Nu ska jag vara tvär ett tag till, sen ska jag sova. Upp i ottan. Ja då.

- Malin

1 kommentar:

  1. Men vad säger du?! ska Åhléns läggas ner?!
    Jag måste in på vt! Hur efter får man bli!
    Detta är illa riktigt illa!
    Puss

    SvaraRadera