script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

torsdag 27 juni 2013

Tjarååå!

Här inne haglar det ju inte inlägg precis. Men ni vet, ibland blir det ju så.
Jobb har avklarats och idag har jag skrattat så jag fått kramp i magen. På riktigt!

Fick just nu ett samtal från Melvin. Han, mormor och Kenneth har precis anlänt till ett hotell i Danmark. Imorgon ska dom till Legoland. Gissa om han lär va i extas!

Nej nu ska jag ta tag i den där duschen. Alltså hur jävla jobbigt är det inte att duscha? Jag har god lust att skita i det och gå upp tidigare i morgon, men eftersom det är ännu värre att duscha på morgonen, ja typ bland det värsta jag vet faktiskt, så är det väl bara o ta sig i kragen och göra det.
Herregud vilka problem jag har!
Mjooo!

- Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar