script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 3 juni 2013

Det luktar skryyyyt!

Men jag måste.
Mina småttingar. Dom somnade som sagt utan ett knäpp igår.
0.45 vaknar jag av ett illvrål. Ija är tvärförbannad, antagligen för att jag inte varit lika snabb som jag brukar. Upp med honom och göra iordning lite lella som han för första gången fick dricka i sin säng med mig hängandes över.
Milo sover som en stock.
När den var slut gick jag och la mig igen och somnade på stört.
5.55 vaknade jag och sa till Daniel att det var dags att väcka barn.
När jag säger att deras första natt i samma rum gick strålande, så överdriver jag ju inte!
Att jag nu kommer få äta upp att jag skrivit detta vet jag redan, det är ju liksom förbjudet, för då blir natten as trälig.
Men jag är stolt. Dom är så förbaskat duktiga!

- Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar