script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

söndag 16 juni 2013

Vilken dag!

Först jobb. Sen ner på stan, där Daniel och barnen var, för att hämta nyckeln eftersom jag lagt mina egna på något bra ställe.
Hem, duscha och göra mig iordning för att återigen åka ner på stan och möta upp mina kids och kille och titta på karnevalen.
Milo och kusin Elsa hittade hade bra insyn under kjolarna



Ungarna hade blivit lovade ballonger så ner bland allt folk och köpa det, för att sen stressa hem och hämta saker och bege mig ett par gator bort där det vankades en galet trevlig kväll!
En kväll bland tjejer som jag egentligen inte ens känner, men som det ändå kändes helt naturligt och lättsamt att vara med. Tack Ia för inbjudan. Hoppas det blir fler gånger!

Nu lite sömn!

- Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar