script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

torsdag 6 juni 2013

Galet gott!

Natten till igår bjöd på en äcklig, ovälkommen gäst.
Som tur är har den (peppar peppar) bara drabbat en i familjen och det var just bara under natten.
Pigg, glad och matfrisk som vanligt hela dagen igår. Tror något olämpligt kommit in i munnen bara.
Eftersom natten innehöll minimal sömn för vissa så fick jag lite panik när vi vaknade kl 8 och inte hade hört ett knyst från Ija på hela natten. 8.20 vaknade han. Tack!

Kvällen igår innehöll jobb för min del. När jag stämplat ut för kvällen begav vi oss ut till Gränsö där det vankades personalfest.
Riktigt riktigt roligt.

Ledig dag för oss alla idag. Hela dagen har spenderats ute.
På em och kvällen har vi varit på Galet Gott på Kulbacken.
Åt buffé på Saltmagasinet i solskenet. Helt härligt!



Promenaden hem var inte så dum den heller




I morgon väntas kvällsjobb igen, men sen hoppas jag på en ledig helg tillsammans med min familj!

- Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar