script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

söndag 2 juni 2013

Vilken söndag!

Den här söndagen började som alla andra söndagar typ.
Efter en stund märkte vi dock att Ija vägrade gå på sin vänsterfot.
Han lyckades köra över den med sin Bobby car igår, och tydligen hade inte en natts vila hjälpt något.
Vi gjorde därför ett litet besök på akuten och lilla foten röntgades



Inget brutet tack och lov, men förmodligen en rejäl stukning som gör riktigt ont.
Han blev lite trött på akuten så han somnade mitt i en tugga smörgåsrån.




När Ija och jag var iväg fortsatte Daniel och Milo med projektet jag påbörjade innan jag åkte. Milo och Ija delar nämligen numera rum



Jag vet inte om det är en helt bra idé egentligen, men dom får ett större rum och alla leksaker samlade på en plats. Och jag tror nog ändå att det blir rätt så bra.
För 45 minuter sedan la vi dom. Samtidigt, och med Milos speldosa igång. Fortfarande har vi peppar peppar inte hört ett knyst. Dom lär säkert vakna av varandra innan dom blir vana, men sen sover dom nog som stockar (önsketänkande?!).
Melvin har varit ute hela helgen, och trots att det spöregnade mest hela dagen igår så var dom ute.
Efter att vi kört Melvin till Almvik ville Milo cykla en sväng.
Det räcker inte med att sitta ner längre, man ska stå och trampa








Nu har Daniel och jag landat ute på framsidan. Helt galet skönt ute!




I morgon är en ny vecka! En vecka med jobb och lite andra hemligheter!
- Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar