script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

torsdag 20 februari 2014

Att tänka om!

Jag var heeeelt inne på en string till Melvins rum.
Sen tittade jag i Mio katalogen och hittade det här



695:- och dessutom har jag en liten kupong där som ger mig 300:- rabatt! 395:- är ganska stor skillnad mot 3000:- som stringen landar på. Sen tycker jag givetvis att stringen är snyggare. Meeen, med detta från Mio behöver jag inte bli hypernervös för varenda litet märke som görs i skivan!
Tyvärr köpte inte Melvin idéen om en gul stol. En grå skulle han ha.
Ja, jag tror det blir deal faktiskt!

Malin

2 kommentarer:

  1. Det där skrivbordet var ju skitsnyggt!
    Och med en gråstol till blir det ju kanon! som sagt lite skillnad mot string, men nästintill precis lika snyggt!
    Kommer bli kanon fint i Melles rum! :)
    Puss

    SvaraRadera
  2. Det var supersnyggt!!! Åh nu vill jag göra om o köpa nytt!

    SvaraRadera