script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

torsdag 13 februari 2014

Jordskred och chinchillor.

Idag stoppar vi nappen i näsan, läser tidningen, är en apa och gråter



När man inte trodde det kunde komma fler koppor så gjorde precis det. I munnen och ögonen också. Precis på kanten nere i ögat. Ser ut att göra ont. Och ont har han. I natt har det gråtits mellan 1-5. Hjälper inte med något.
Medans Ija är hängig och ledsen, och därför nog önskar att jag var en känguru med pung som han kunde sitta i hela tiden, är Milo precis tvärtom. Vrålpigg och uttråkad. Jag har sagt det förut och jag säger det igen: kloning ja tack!

Den lilla sover så Milo och jag tittar på lilla Jönssonligan. Efter alla dessa sjukdomar kan vi filmerna utantill.



Vi luktar på täcken också. Det luktar tydligen mamma och pappa om dom. Mmm gott säger han och ler...
Idag har jag även fått skäll för att jag inte kan byta Ijas bajsblöja i mörkret. Chinchillorna kan minsann se i mörkret, och då tycker Milo att jag som är vuxen OCH tjej också borde kunna det!
Igår pratade han om jordskred och idag om chinchillor.
Han är ju bara bäst!

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar