script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 19 februari 2014

Fröken Gul

Jag är inne i en gul period. Det behövs bara små klickar av gult i mitt annars så vita hem för att det ska bli skillnad. Det räcker med en filt eller en kudde för att rummet ska se helt annorlunda ut. Snyggt!



Jag tror aldrig jag har ägt ett gult klädesplagg, men den gula Lovely Knit från Odd Molly
är ju en riktig skönhet som jag gått och blivit kär i.

När älskade mormor gick bort fick jag ärva tre pinnstolar från henne.
Helt vanliga pinnstolar i något ljust trä. Hade tänkt spraya om dom i några uppiggande färger. Problemet är bara att jag inte kan bestämma mig för just vilka.
Gult är redan bestämt, men dom andra två då?




Melvins rum går i vitt, svart och grått. Tanken är att ett skrivbord från string
ska inhandlas till honom.
Antingen i detta utförande



Eller det här



Tänk er en gul stol till. Like a glove skulle jag vilja påstå!

Åh vad jag skulle kunna bli inredning på all snygg inredning som finns.

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar