script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 12 februari 2014

Nr 3

Så kör vi en veva till med vattkoppor här hemma. Nu har alla haft det så nu är vi färdiga med det!






Ija har betydligt fler koppor än vad Milo hade. Många i ansiktet och överkroppen.
Jag har jobbat två nätter så Daniel har varit hemma. Inte helt lätt att sova med två barn hemma...

Ikväll har det bakats pizzabullar. Perfekt att ha i frysen till mellis!




Dom med Salami och soltorkade tomater är helt klart min favorit.
Tänkte att kidsen skulle tycka det var roligt att hjälpa till, men det enda dom gjorde var att sno skinka och salami, och en jävla massa ost!
Släpade ut sina täcken till köket och hade någon slags piknick tror jag



15 minuter var dom sams. Dom verkligen lekte och skrattade åt varandra. Måste vara rekord!

Ledig dag i morgon och så kör vi natthelg efter det.
Söndagen ska jag ägna mig åt att samla energi och struktur. Kan behövas inför kommande tio dagar som gräsänka!

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar