script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 17 februari 2014

Dag 1

Första dagen på sportlovet har startat. Klockan 6 vaknade Ija. Milo var redan vaken då och tittade på Bolibompa.
Trots den tidiga morgonen har vi inte ätit frukost förrän nu



Dom fick lyxa till det med att dricka oboy idag trots att det inte är lördag. Iof är det bara Melvin som dricker det, men givetvis ska dom andra två ha det också, bara för att Melvin dricker.
Dom blir nöjda över att få röra lite i pulvret, men dricka det hoppar dom över.

Ija har en koppa eller två som inte är riktigt torr än så vi kan ju inte ge oss ut bland folk.
Vad vi ska hitta på hela veckan har jag ingen aning om. Ska ju passa alla åldrar...

I em åker Daniel iväg. Tidigt i morgon bitti lyfter planet mot Karibien. Om jag är bitter? Eh jaaa!
Med all rätt också kan jag tycka?!
Men men, med lite brun utan sol och indianpuder ska jag nog va brunare än honom när han kommer hem om tio dagar!
Ska nog satsa på att se ut som tv-doktorn som är den brunaste vita jag någonsin sett!




-Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar