script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 26 september 2011

Dr McDreamy och dom där andra...

Vi har bott här i 11/2 år. Under dom åren har vi haft ett ganska skralt tv-utbud kan man säga. 1,2,4,6 och barnkanalen. That's it! Nu verkar det som att vi lyckats få till den där antennen som saknats för att vi ska kunna se alla dom andra kanalerna vi faktiskt betalar för. Har jag saknat vissa program. Jo men visst. Samtidigt konstaterar jag att det kommit ännu fler konstiga program. Pinsamma program och även helt idiotiska program.
Sen finns det ju dom som jag bara älskar. Greys, Desperate och andra smaskigheter som man blir beroende av bara man tänker på't. Jag slår vad om att lagom när jag kommit in i handlingen igen och blivit beroende, så ballar antenn fan ur. Min tur liksom!

Ska jag börja titta på TV igen måste jag nog rota fram mina gamla glasögon. Egentligen borde jag nog skaffa nya. Annars kan jag ju alltid låna Daniels. Jag ser inte ett skit i dom visserligen, men blir jag lika snygg i dom som Milo är så känns det ändå ok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar