script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 21 september 2011

Larvig!

Dagen har spenderats inne. Verkligen hela dagen. Melvin har bakat kakor som smakar godis. Han är super duktig på att baka. Det roligaste är att knäcka ägg och köra elvispen.
Milo har varit livrädd för elvispen förut, men får han sitta i sin stol brevid oss och äta smörgåsrån går det utmärkt.
Melvin var så nöjd över sina kakor så han ville knacka dörr och bjuda alla ungar. Milo var också extremt sugen men fick nöja sig med frukt medan vi smaskade. Elaka mamman.

Ska snart göra Liten sällskap i sovrummet. Den här må-jätte-bra-ena-dagen-och-inte-alls-bra-den-andra förkylningen jag fått tär på mig. Larvigt o gnälla över en förkylning? Ja verkligen. Men lägg till graviditets nästäppan som kommer på kvällen när du ska sova, och en förkyld liten som vaknar ett par gånger per natt för att han är så rosslig, så har jag rätt o va gnällig. I alla fall lite.
På tal om gnäll så passar jag på o gnälla lite på landstinget också. Vart är vår kallelse till barnmottagningen? Ge mig den nu så ungen kan få andas normalt. Kan va på tiden känns det som!

Skickat från min iphone 4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar