script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

söndag 4 september 2011

Gravidcraving?

Tror jag gått o fått en liten gravidcraving såhär 19 (i morgon) veckor in i graviditeten. Köttfärlimpa, kokt potatis, gräddsås och kokta grönsaker. Mm-mm-mmmm! Där snackar vi oralt samlag. Egentligen tycker jag varken om köttfärslimpa eller kokt potatis, men nu... Helt galet gott! Precis i början hade jag ett extremt sug på Haribo Lakrits nappar. Undrar vad det blir härnäst.

Skickat från min iphone 4

2 kommentarer:

  1. Härligt ;) när jag väntade Emil fick jag dille på tomater, bubbelvatten o clementiner! Tomater var en sån sak som jag inte gillade innan ;)

    SvaraRadera
  2. Med Melvin var det daimglass, after eight, apelsiner o oliver.
    Innan jag visste att Milo låg i magen åt jag typ 6 avokado/dag. Jag kan inte ens tänka på avokado nu! Lustigt vad lite (mycket) hormoner kan göra ;)

    SvaraRadera