script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 5 september 2011

Milos önskelista!

Förstår ni? Om bara 8 dagar fyller den lilla mini människan 1 år. Jag tycker det är helt hemskt. Inte att han fyller år, men att ett år, 12 månader, 365 dagar, ja ni fattar, går så fruktansvärt snabbt. Om ett år sitter jag säkert här igen (ja förhoppningsvis inte på samma ställe med samma skit dator. Det vore för tragiskt) och klurar på vad den kommande 2 åringen önskar sig!
Det var just det. Önskelistan. Tyvärr är ju inte barnet så klyftigt ännu så han kan säga vad han önskar. Men jag tror han vill ha detta:

Fjällräven- Kånken mini i färgen Forest Green- Ox Red.
Det finn ju lite olika modeller av mini kånken, men det är just en Kånken mini han vill ha.


Kan köpas här.

Sen vill han ha snygga saker att ha alla sina leksaker i. 


Finns ju i alla möjliga former och varianter.


Han är duktigt avis på Melvins snygga polisbil, så en alldeles egen bil skulle han nog vilja ha.


Finns tex här.


Inredningssaker till barnrummet går alltid åt.
Sen behövs ju alltid kläder, strumpor och pyjamas i strl 80-86, och jag vet att det verkligen är svintråkigt att köpa sånt i present, men väldigt uppskattat. I alla fall av mamman och pappan.
Sen älskar han ju bilar i alla varianter. Böcker har han typ inga heller. 
Detta är vad jag lyckats komma på. Det är verkligen inte lätt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar