script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

fredag 16 september 2011

Ultraljud!

Fredag igen då. Melvin kommer hem i em och ordningen blir återställd. Väntar på att det ska bli tisdag. Då är det dags för UL och jag hoppas vi får veta om det är pojken namnlös eller flickan F som ligger därinne och jäser. Varför ska det va så svårt att komma på ett pojknamn? Flicknamnet har jag tyckt om ända sen jag var liten, så det är liksom självklart.
Många frågar om det ska va ett namn på M, men nej, det ska det inte. Det bara råkade bli så att både Melvin och Milo börjar på just M.
Den här gången har jag ingen känsla alls på vad det är för kön på bebbo. Melvin var en Malva, ända tills vi rullade in på operations salen. Då var det plötsligt helt självklart att det var Melvin som strax skulle komma ut.
Milo var en Milo redan samma dag strecket visade sig på stickan.
Den här gången vet jag som sagt inte alls. Det vore väääldigt konstigt om det är flickan F. Dahl-släktet kan liksom inte mixa. Dom kan inte tillverka en av varje!
Det som är så bra med det hela är att det absolut inte spelar någon roll om det är en pojke eller flicka. Men frågar du Melvin så SKA han ha en liten F...

Skickat från min iphone 4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar