script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

tisdag 27 september 2011

Pinsamt tidigt!

I går hände något som inte har hänt sen jag var väldigt liten. Klockan 19 gick jag o la mig.
Det var helt fruktansvärt nödvändigt. Skönt var det också. 
 Jag hade järnbrist när både Melvin och Milo låg i magen, men det här...
Kanske beror på att man inte kan vila på samma sätt nu som man "ska" göra när man är gravid. 
Min ettåring vill liksom inte vara så stilla i vaket tillstånd. Inte femåringen heller för den delen.
Men jag har ju bara en sisådär 17-18 veckor kvar (och där var jag tvungen o kolla på min mobil app för att se vilken vecka jag är i. Om jag har bra koll? Sådär va?). 

Den stora är hemma med magont idag. Jag hoppas innerligt att det bara är varahemmamedmammasjukan som slagit till. Maginfluensan som härjar överallt har vi redan haft, försöker jag intala mig i alla fall.
På tal om den stora så har han börjat spela innebandy. Han är bäst på´t dessutom.
Ikväll är det någon slags klubbkväll på Intersport, så klubba, skor och glasögon ska inhandlas.


Milo fick ju sin snygga väska som han (?) önskat



När jag ändå sitter här vid datorn kan jag ju passa på och visa upp dom snyggaste barnen ever!







Helt meningslöst inlägg men när jag ändå hade datorn framme måste jag ju liksom passa på.
Tacka vet jag mobil bloggning. 
Lite tråkigare för er. Mycket smidigare för mig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar