script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

fredag 20 januari 2012

En liten lista...

På 5 i topp över statusuppdateringar på Facebook!
No.5: Måndag igen. Suck!
No.4: Åh fy fan vad bra/dåliga ni är... Följt av något fotbolls/hockey eller annan sports lag.
No.3: Ikväll blir det partyyyyyy! Ses i dimman! Whoop whoop!
No.2: Äntligen fredag! Myyyyys med älsklingen (och sen artonmiljarder hjärtan på det)
No.1: Precis hemkommen efter ett hårt 5 timmarspass på gymmet. Innan det sprang jag 18 mil och har nu gått ner 6 kilo på 30 min. Kanske kommer ha lite träningsvärk i morgon. Gött!

Personligen tycker jag tisdagar är tråkigare än måndagar.

Vad jag förstår så finns det ca en miljard olika fotbollslag som spelar match typ samtidigt och därför måste det tjatas om hur dåliga DOM är vid förlust, och hur bra VI är vid vinst. (Att det enda VI bidrog till vid en vinst var att sitta i soffan o skrika domarjävel och förbannade idiot hur spelar du?, är inget som spelar någon roll).

Svinkul att ibland få festa loss och dricka rusdryck. Absolut. Men seriöst, varje helg? I Västervik? Tveksamt va?!

Fredagsmyyyyset (det måste va många y:n och hjärtan, annars räknas det inte)
med älsklingen är såklart väldigt trevligt. Men prova att en fredag inte skriva det på FB. Blev det någon skillnad?

Träningen då... Svinbra att ni tränar och är duktiga. När mini är ute ska jag vara precis lika jobbig och hurtig och skriva statusuppdateringar om min träning minst fjorton gånger/dag. Eller?!



Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Hej!
    Har en Kanontävling för just dig med barn! Kolla gärna in! Önskar dig en trevlig helg!

    SvaraRadera