script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

fredag 13 januari 2012

TÄVLING! Vinn presentkort på bostondesign.se värde 500 kr.

Nu kör vi igång med tävlingen. Det är detta ni tävlar om:



Boston Design är ett nystartat företag som säljer doftljus i lite lyxigare utförande på nätet.
Ljusen finns i alla möjliga storlekar och dofter, och under året kommer även egen tillverkning att starta.
Vill ni vara med och tävla? Såklart ni vill!
 För att delta lämnar ni en kommentar här på bloggen att ni är med och tävlar.  Ni ska även gå in här och gilla.

Tävlingen startar nu och avslutas fredagen den 20 januari kl. 16.00

Lycka till!





28 kommentarer:

  1. Så där!!
    Nu var det gilat på fejjan. OCh självklart vill jag vara med och tävla!! Vardagslyx i form att ett nytt härligt doftljus är aldrig fel!! *håller tummarna*

    SvaraRadera
  2. Självklart vill jag va med!! Älskar doftljus! :)
    Mvh Helen Johansson

    SvaraRadera
  3. Åh! Jag älskar doftljus! Jag vill tävla!

    SvaraRadera
  4. Gillar på FB (Jessica Hellström)
    Doftljus kan man aldrig få för många av,
    tycker om att tända ett på kvällen och krypa
    upp i soffan och mysa..

    Kram Jessica
    jessica_hellstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag är me & tävlar,älskar doft ljus.

    SvaraRadera
  6. Klart att jag också är med och tävlar. Ljus kan man aldrig ha för många! :)
    Gillar på fb! :)

    Puss

    SvaraRadera
  7. Jag är supergärna med! Gillar även på fb - Anna Berglund

    SvaraRadera
  8. Ljus som kan dofta
    bränner vi ofta
    för i detta hus
    gillar vi verkligen ljus.

    marianne eriksson
    marianne.e2@spray.se

    SvaraRadera
  9. Härligt vore med doftande ljus
    som ger mysig arom i vårt hus
    och små ljusklickar här och där
    som tillsammans skapar skön atmosfär

    kram
    kicki kronborg
    bunnyn.hemma@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Såklart man vill vara med! Vilka vackra ljus! Har gillat på FB (Amanda Hesselgard) och lämnat ett litet inlägg om er tävling på min tävlingsblogg!

    Hälsningar

    Amanda Hesselgard
    amandahesselgard@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Gillar och delar på fb.
    Är gärna med!
    Camilla kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Vill gärna vara med! Gillar på fb
    Mvh
    Karin
    karin.sjomar@gmail.com

    SvaraRadera
  13. hej.. jag är gärna med och gillar på Fb! Extra trevligt med fina och doftande ljus vi mysiga stunder !
    jonsson.kerstin@tele2.se

    SvaraRadera
  14. Jag är med och har gillat :)

    sara_kramer@live.com

    SvaraRadera
  15. Oh, tänk om man nu har turen att vinna,
    då skulle all odör försvinna.
    Med lyxiga ljus från Boston Design i mitt hus,
    det skulle sprida glädje och sprida ljus!

    Gillat på FB (Nathalié Teodorson)
    och håller tummarna! <3

    Kram nathalié

    SvaraRadera
  16. Jag fullkomligt gillar doftljus
    så denna nyheten kom som ett reklam sus.
    Vore härligt att testa deras ljus
    när det nu är vinter och jag känner mig som en grå
    liten mus.
    Lukta gott, ha det mysigt
    under täcket jag inte frysigt.
    Önskar Malin ett gott nytt år
    och att Boston Design 2012 många kunder får!

    nettan.klar@gmail.com

    Gillat och delat på face book

    anette meg carlsson

    SvaraRadera
  17. Hej!

    Jag är självklart med och tävlar!
    Och jag gillar Fb-sidan:)

    *håller tummarna*

    Kram från hilde_jensen(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Gillat, och såklart är jag med och tävlar!

    SvaraRadera
  19. Självklart vill jag vara med och tävla :) Gillar dessutom på fb! Nu hoppas jag på tur :)

    /Jenny Lindberg

    SvaraRadera
  20. Jag är gärna med. Gillar. (Emma-Lena Svedberg) Gillar ännu mer om man har tur denna gång :)

    pemms66@yahoo.com

    SvaraRadera
  21. Såklart jag är med. Gillar på FB
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  22. Vill gärna vara med. Ha gillat er! :)
    Kenth_jansson@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Är gärna med. Har gillat på FB :-)

    Trevlig helg :-)
    kicki_m1@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Jag vill gärna vara med! Har gillat på FB - blev gillare nummer 85 :)
    Hoppas på jättetur!

    grodmalin@gmail.com

    SvaraRadera
  25. Har gillat på FB

    Är gärna med och tävlar om dessa myskällor med låg-energi!


    perling2@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Gillar på FB och vill självklart vara med och tävla!

    aneritrea@hotmail.com

    Annika Nilsson

    SvaraRadera
  27. Hej!

    Vilken härlig vinst!

    Gillar på Fb som nr 108.

    Önskar dig en skön helg med fina familjen. :)
    //Anna

    SvaraRadera