script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

torsdag 5 januari 2012

Just det!

Jag har tagit det första steget mot minis ankomst, nämligen beställt en livsnödvändig snuttefilt som direkt när den anländer ska placeras i min säng och dränkas av god (?) mammadoft. Eftersom både Milo och Melvin vägrat napp, eller Melvin ville ha napp när han slutade amma, så har en snutte varit väldigt viktigt. Speciellt för Milo. Vi köpte massa olika fina och gosiga snuttar, men han ratade allihop. Av en slump fick han tag i en ganska ful mindre filt som vi köpte i Ullared, och sen har han inte släppt den. Självklart hade vi bara en, så ni kan ju tänka er vilken katastrof det var varje gång när den skulle tvättas! Att försöka ge honom en annan filt av samma storlek och material var bara o glömma. En exakt likadan snutte från Ullared har på senare tid införskaffats så nu är det lugna gatan vid tvätt.
Misstaget med att bara ha en snutte gör jag inte om, så givetvis är två likadana beställda. Valet blev dom gröna från geggamoja.se. Snygga och säkert väldigt snutt-vänliga.

Vickan, som ska ha barn två veckor efter mig, har redan bäddat vaggan, tvättat bäbiskläderna och packat bb-väskan. OCH gett mig ångest över att jag ligger väääldigt mycket efter. Kanske är något som borde fixas i helgen?!

Jaja, det är ju ändå ** dagar kvar så det är gott om tid. Eller?!


Skickat från min iphone 4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar