script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

torsdag 12 januari 2012

När verkligheten kommer ifatt en...

Idag satt jag och bläddrade igenom all reklam som kommer med posten. Bland annat låg där som ett vykort med information om en ny friskola som tydligen ska starta i stan. Det var då det slog mig. Min lilla förstfödda älskling till son börjar skolan i höst. Hur gick det till? Alldeles nyss var han en liten liten korv som bara låg där helt hjälplös. Idag är han den sötaste 6 åringen (snart) med skinn på näsan som kommer med dom mest förnuftiga och roliga kommentarerna man kan tänka sig. Han som älskar sin lillebror mest av allt och som låter honom göra nästan vad som helst. Han är den fina goa ungen som man bara vill krypa ner i soffan med och snusa på kinden. Vart har tiden tagit vägen?
Älskade älskade ungen min!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar