script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

tisdag 10 januari 2012

Såklart!

Dom allra första inskolningstimmarna är avklarade, och det har gått alldeles strålande. Såklart!
Så mycket nytt att leka med och helst med allt på samma gång. Min lilla ångvält...
Veckan fortsätter i stort sett som idag, och först nästa vecka ska han få vara där själv en liten liten stund. Ingen konstig inskolning på tre dagar här inte. Tack o lov!

Varför kan jag inte lägga upp kort från mobilen? Det har ju varit så hur länge som helst nu. Är det någon mer som har samma problem? Det är inte pga att bilderna är för stora, det har jag kollat. Skriver jag ett inlägg med en bild så kommer det aldrig upp på bloggen. Det kommer liksom aldrig fram även att det står att det skickats. Hjälp tack!!

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Så skönt att det gick bra! Och så sköööönt med en längre inskolnings period!! AVIS!

    SvaraRadera
  2. Ja det är riktigt skönt med en "normal" inskolning.

    SvaraRadera