script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

lördag 14 januari 2012

Magbild

Jag har verkligen varit sämst på att ta magbilder den här graviditeten. Tre fjuttiga bilder har det blivit. Dock har magen sett ut som den gjorde när Milo låg i den, men ändå. Jävligt dåligt!


Milo i v.36

Nu i v.36+4

Lite svårt att jämföra kanske eftersom jag har tröja på och en smutsig spegel, men jag ska bespara er min mage utan tröja!
Jag börjar känna mig klar med att vara gravid nu. Det gör ont i fogar och sånt nu och det är tungt och otympligt. Jag har verkligen haft en drömgraviditet denna gång, förutom yrseln och det lilla besöket på förlossningen, så jag ska verkligen inte klaga. Men nu har jag svårt att vara själv med barnen och den känslan är inte rolig. Jag får så ont om jag rör mig mycket och sitta stilla funkar ju inte riktigt. 
Humöret är ju inte på topp pga smärtan heller och mammasamvetet ni vet...
Jaja nu är det 24 dagar (nä men vi säger det i alla fall) kvar, så snart snart snart är han här.
Galet!

Den här gobiten och jag har kvalitetstid ikväll och Gladiatorerna står tydligen på schemat.



Ni glömmer väl inte bort tävlingen? Om ni inte gillar doftljus själva är det ju en ypperlig present. Kom igen nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar