script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 23 januari 2012

Fan! Nej! Hjälp!

Jag känner att en förkylning kommer smygandes. Ni vet vad det innebär va? Hosta och nysningar.
Om en inte allt för lång tid ska jag ju genomgå ett litet kejsarsnitt vilket innebär att jag kommer ha en smula ont i magen. Att hosta med en nyopererad mage är nästan outhärdligt. Att nysa är verkligen outhärdligt. Det känns liksom som att hela magen ska spricka och lite till. Det räcker med att skratta dom första dygnen. Eller att ta sig i och ur sängen...
I alla fall kan ju en förkylning sitta i ett tag (länge) och jag vill verkligen inte vara nyopererad samtidigt som jag måste hålla på o hosta o nysa. Så snälla, ge mig era bästa tips mot förkylningar. Sånt med alkohol är ju bara o glömma, men allt annat tas tacksamt emot.
Bring it on!

1 kommentar:

  1. Drick "röd solhatt" det är kanon mot förkylning!!

    SvaraRadera