script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

fredag 11 maj 2012

Att smussla...

Storstädning har vi haft idag. Så pass att Julis säng kom fram bland alla kläder som legat i den. Tanken är att han nu ska börja sova i sin säng. Inte för att jag på något vis inte sover bra med honom bredvid mig, men det är ganska så skönt att barnen sover gott i sina egna sängar och är lika trygga där. Sen känner jag lite att det spelar inte så stor roll var dom sover, bara dom gör just det. Sover.
Så, vi gör ett försök. Men känner jag mig själv rätt så smusslar jag ner det lilla bebisbarnet bredvid mig frampå småtimmarna när jag är som tröttast.
För hur eller hur så är det fruktansvärt smidigt att bara lägga ner Juli bredvid när han ätit!




Imorgon är det lördag hörrni. Som jag längtat!!! High five på den serrni!

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar